Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • herodes: "@dzsucseharcos: Viszont a legtöbb ember nem preferálja minden más tényező változatlansága mellett... (2009.02.18. 13:44) Munka
  • herodes: nekem a budapest parade ugyanúgy a bögyömben van, mint a melegfelvonulás. az lenne a szép világ, a... (2008.07.06. 22:29) Már megint vonulnak (a melegek)

Már megint vonulnak (a melegek)

2008.07.05. 21:19 herodes

Sokan, sokszor, de úgy látszik, még nem elégszer írták le a melegekről ezt a pár gondolatot, úgyhogy leírom most én is:

  1. Semmi bajom a melegekkel, mindenki azt csinál, amit akar, persze bizonyos kereteken belül. Nekem ezekben a keretekben simán elfér a homoszuxualitás.
  2. Ha mondjuk a lányaimmal elmegyek egy étterembe, és ott azt látom, hogy két férfi (vagy két nő) egymás kezét fogja, vagy akár megcsókolják egymást: ez egy kezelhető helyzet. Elmondom neki, hogy vannak ilyenek, ők se rosszabbak nálunk. Mennél nagyobb lesz, annál jobban fogja mindezt érteni és tolerálni.

    De könyörgöm, mi a francot mondok neki, amikor tangabugyis transzvesztita majmok illegetik magukat kurva hangosan bömbölő teherautókon évről évre végigvonulva Budapest különböző frekventált helyein? Na ezt már nem tudom nekik eladni, és nem is akarom.
    És azzal ugyan nem értek egyet, hogy menjünk ki, és dobáljuk meg őket, meg támadjunk rájuk, de kicsit a motivációval tudok azonosulni: legyen meleg, de otthon legyen meleg, meg úgy és ott, ahogy/ahol én hetero vagyok. Ami ennél több, az én értékrendembe már nem fér bele. Sem a melegfelvonulás, sem a nyilvánosság előtt tapsviharban elkövetettt comingout-ok, és még sorolhatnám.
    Ez már olyan mintát ad a gyerekeimnek, amit nem tudnak, de az az igazság, hogy normális világban szerintem nem is kéne megpróbálniuk feldolgozni az ő korukban.
  3. A rohadt nagy nyilvánosság, meg a buzimarketing a tévében, rádióban, interneten, mindenhol, szerintem kifejezetten árt a melegeknek. Míg én a fenti két pontban megfogalmazott véleményemmel egy közepesen toleráns ember lennék, ezzel a rohadt buzimédiaheccel szép lassan a homofóbia felé lökdösnek, -pedig nem vagyok az-, és így lassan hajlamos kezdek lenni a megtántorodásra, pedig pontosan tudom, hogy az utcán magukat évente egyszer tangabugyiban illegető indióták korántsem képeznek reprezentatív mintát a melegek közt.

4 komment

Címkék: média melegek homo homofóbia melegfelvonulás

A bejegyzés trackback címe:

https://herodes.blog.hu/api/trackback/id/tr51554985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leto 2008.07.06. 16:36:50

Nagyjából igazad van. A homoszexualitás egy szexuális deviancia a sok közül és amíg magánügy, addig tolerálható egy normális társadalomban. Amikor viszont politikai, ill. propagandaügyet csinálnak belőle, akkor jogossá és érthetővé válnak akár a tojásdobálós vagy felpofozós ellenreakciók is.

evergo 2008.07.06. 22:07:26

Szia! Egyrészt örömmel olvasok egy mérsékelt, átgondolt véleményt. Ez jó. De azértt megkérdezném, az mennyire elfogadható, hogy pl a Budapest parade-on tulajdonképpen hasonló látvánnyal szembesülthetsz családoddal. Vagy akár az utcán, buszmegállóban, vásárban - lásd a youtube-ra feltett videokat buszmegállóban közösülő párokkal, piacon a járdán fényes nappal vizelő IQ 40 plázatyúkkal, akit egy idősebb úr jól fenéken is billent. Ezek is ott vannak a mindennapi életben és minden nap. Nem csak egyszer egy évben. Jómagam nem vagyok pride-járó és nem zsánerem az ott volt látható látvány. De ez nem lehet ok arra, hogy akárki is kővel dobálja vagy molotov koktéllal az illetőket. Ez nem elfogadható. Max az lehet következmény, hogy szép lassan elszivárog Magyarországról, aki csak teheti és marad az utraszélsőséges, akinek tökmindegy hogy kinek ront neki.

evergo 2008.07.06. 22:08:57

Jaj istenem, Leto, itt is itt vagy? Előző kommentezésünk alapján nem várok sok jót, mentem.

herodes · http://www.gamblers.hu 2008.07.06. 22:29:36

nekem a budapest parade ugyanúgy a bögyömben van, mint a melegfelvonulás.
az lenne a szép világ, ahol nem a "döglégy-elv" alapján válhat valami pulikussá. léteznek a fejemben bizonyos értékek, amiknek szerintem szexuális, politikai és más szempontok alapján is elsajátítandónak kellene lenniük a többség fejében, akkor is, ha egy relative nagy közösség azonosítja magát ezekkel szemben. én ugyanis nem akarok szart enni, akárhány légy is gondolja úgy, hogy az egy fain dolog.
süti beállítások módosítása